Stratur

Stratur Resurs bokning

Förenkla processerna för din mötes bokning 

Bokning av möten behöver inte betyda krångel och en massa interna processer. Du kan smidigt och enkelt boka ett möte, bjuda in deltagare, beställa catering, bilar och ytterligare resurser, lägga till kostnadsställe och allt detta med bara ett system. Behöver du göra ändringar i din bokning så gör du det enkelt på ett ställa och allt i din bokning ändras.

Funktioner och fördelar

  • Integrering med Exchange, Office 365 och Outlook
  • Bokningar över flera platser och olika tidszoner 
  • Dagliga automatiserade rapporter för tex Catering Manager & Facility Manager för att beställa och administrera artiklar samt resurser
  • Enkel ändring av rum, catering och utrustning – automatiserade notifikationer
  • E-postmeddelanden som ger dig; påminnelser om din bokning av konferensrummet. Behöver du inte det längre kan du enkelt avbryta bokningen endast med ett klick 
  • Delade lokaler mellan olika företag hanteras enkelt 
  • Mötes registreringen möjliggör giltiga data används för undersökning dina mötesakiviteter
  • Planering av videomöten och dess utrustning
  • Anpassade resurs administration av cateringposter, deadline och menyer - och övriga anläggning
sv_SESV
en_USEN fiFI sv_SESV